Hoe werken wij

Een goede voorbereiding van uw zakelijk evenement is een must!

Optie en offerte
Als u een vergadering of evenement wilt plannen maken wij graag een persoonlijke afspraak met u. Uiteraard is het ook mogelijk om een optie te plaatsen. Deze optie is geldig 1-2 weken. We hebben verschillende vergader arrangementen maar maken ook graag een tijdsplanning en begroting op maat. A

Puntjes op de i…
We houden van persoonlijk contact. Graag nemen we uitgebreid uw vergadering of bijeenkomst door enkele weken of dagen voor het geplande evenement. Dit kan telefonisch maar mag ook bij ons op kantoor. Tot 3 dagen voor de gereserveerde datum mag u het aantal gasten wijzigen. Dit is ook het aantal wat wij gebruiken voor de defintieve factuur.

Locatiekosten
Wij berekenen locatiekosten voor een vergadering. Deze staan altijd vermeld op de reservering.

Betaling
Na de bijeenkomst sturen wij via de post een factuur. Mocht u deze digitaal willen of de factuur moet naar een postadres dan horen wij dat graag van te voren.

Uniforme Voorwaarden Horeca
Op al onze reserveringen en geleverde diensten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca van toepassing. Wij sturen bij iedere reservering de deze Uniforme Voorwaarden Horeca mee.